20100303

SYNDROME-JELES!!

Apa makna cemburu?



Pentingkah cemburu?



Bagaimana nak atasi cemburu?



Ok! Aku jawab



Cemburu tu jealous (kate orang jawe)..yang bermakne cemburu la.. ahahh (melalot)



Cemburu sangat penting tok menunjukkan kite sayang sesorang tu.. bak kate orang2 tua.. CEMBURU TANDENYE SAYANG… sahih ke? Tapi saya sokong!!!



Cara-cara saya atasi cemburu:-



1. relax.. breath… tenangkan fikiran..



2. nanges je la.. lau tak tahan sangat.. kikiki



3. tunjuk pasaan.. masok bilik.. hempas pintu! GEDEGANG!!! Dengarkan… huhuhu (seb bek pintu uma aku tak pecah2)



tapi aku salu dapat syndrome ni..



Klu bahase saintifiknye lebeyh kurang camni



JEALOUSY-SYNDROME (ceyh!! Statement tak ley blah!)



Cemburu ni normal.. bagi kaum hawa.. yang berhati tisu..



Aku pernah cemburu dikeranakan oleh beberapa sebab..(amboi bm aku hancus!)



Jeles bile mom kate ye sayang bro dari aku.. eeeeeeeee aku bongsu okeh!! Ne boley!!



Jeles tengok bro kuo ngan aweks ye.. (woit!! Bro aku punye!!!)



Jeles tengok cousin2 kecik dimanjekan.. (akibatnye.. aku cubit2 2 2 tu sampai lobam) padan muke!



Jeles bile habibi masih meletakkan ‘ATTENSION’ pada ‘X’ nye..



Tak.. dowang tade pape… siyes.. tapi aku la.. penyakit jealousy-syndrome..



Small matter aku jadi kan the biggest matter..



Huhuhu



Mau taknye.. gurl tu cantik.. bergaye.. pergh…aku se kalau aku kenalkan kat bro pon



Bro leyh cair kowt.. kowt la..tapi bro aku setia pada yang satu..



Huhuhu



Yang aku fikir dikala itu....



Menyesal tak die tak pilih gurl tu?



Menyesal tak die dapat aku yang bnyk kurang dari lebih lau dibandingkan ngan gurl tu..



Sayang lagi ke ea die kat gurl tu?



Nape ye buka fs gurl tu klu betol ye tanak add kate setan pny jendral bisik kat tinge....



Masih ingat la tu kan?



Perasaan ingin taunye tu.. wat aku…



EEEEEEEEeeeeEEEEEEeeeeeeEEEEEEEEEEEEE



JELES3!!!!

TAPI COP!!!

aku bukan cemburu takat tu je..

jeles bile tengok habibi pakai smart2!!

sepantas kilat soh..

hubbi... gi tukar baju ye sayang... plssssssssss

huhuhhu

takot nanti orang ngorat hubbi aku..

tukar baju!! tukar2!!! huhuhu

AKU PARAH!!!!