20100303

bermulanya episod chentaku bertasbih

Pertama kali bersua..



MALU!!!!
Bile teringat pertama kali pertemuan antara aku dengannya
Terasa diri malu sangat2…
Mane taknye..
Die nampk muke aku bangon tido..
Huwawawa…
Kusot!!!


NGAUM!!!! HAHAHA
Lagi.. rambot cam singe lapo..
Lagi.. baju t-sirt sendat
Lagi suo tract je..
Lagi. Muke tak basoh dulu selebet.. weeee
Lagi. Tak pakai tudong
MALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


Tanak ingat!!!
nak cite je..
Hihihi
Then.. 3pupuku bawakan aku souvenir
Bag same

buah tembikai susu.. my favorite fruit…
Weee sodap3!!! Wat jus same makan begitu saja pas buke pose dat day..
Setengah jam di luar
Katanya..
Cian2.. aku kat dlm sosodap ati tido.. ish3…
Tapi siyes..
Jentle la my habibi albi.. even call aku tadapat msg tabalas
Still be brave to come in..
Seb bek aye ade.. ayah sambot.. iihihi..
Then.. aye kejot aku..
Ngn muke yang kusot masai..
Aku turun..
Ya Allahu robbi…
ESBY ISLAMI??????
Tak sangke lak.. ihihihi.. ingatkan cakap men2 je nak datang
Kali dating betol..
Saluuutttt lah!!!
Ihihi..
Tapi tak tau. Darah sume da menyerbu muke..
Se takde kudrat nak bediri se tu..
Takot. Malu sume ade..
Seb bek aye ade..
Ngn berbekalkan keramahan yang ade..
Kitowang borak la..
Malu actually.. tapi tetamu datang.. so meramahkan diri la..
HuhuhU
Oh wahai 3pupuku…
Tak sangka
Pertemuan tu tak berakhir disitu..
Ihihiihi…
Ade episod seterusnya..
Seterusnya..
Dan seterusnya..
NANTIKAN!